Patient sikkerhed
Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg når du besøger din kiropraktor. Vi går derfor meget op i sikkerhed i klinikken og ikke mindst i behandlingen.
Skulle der opstå en situation, hvor du føler at noget er gået galt eller har været tæt på at gå galt, vil vi gerne vide det.
Du kan henvende dig direkte til os eller selv indberette det der hedder en utilsigtet hændelse. Sidstnævnte gør du ved at følge linket her til højre
Mener du, at du er blevet direkte fejlbehandlet, har du også mulighed for at klage. Du kan læse mere om dine rettigheder som patient og dine muligheder for at klage på linkene til højre.
Patient tilfredshed
Ligesom sikkerhed er vigtig, er det også vigtigt for os, at du er tilfreds med din behandling og med klinikken som helhed.
Derfor foretager vi med jøvne mellemrum, ca hvert 3. år, en patienttilfrerdshedsundersøgelse. Sidst vi lavede en sådan undersøgelse var i efteråret 2015, og resultatet kan du se herunder.
Skulle du opleve ting, når du besøger os, som du synes kunne gøres anderledes, er du velkommen til at gøre os opmærksom på det.
Hvis du er godt tilfreds, så sig det til andre hvis du er utilfreds, så sig det til os.
Vi har fået flot anerkendelse fra vores patienter
Klinikken har netop fået resultatet af den nyligt gennemførte Patienttilfredshedsundersøgelse, og jeg er utrolig stolt over at kunne præsentere den her:
Patienttilfredshedsundersøgelse
Indberet en utilsigtet hændelse
Cookies
Vi bruger cookies til at integrere med Facebook og for at give dig en mere personlig oplevelse på vores hjemmeside. Ved at klikke på 'Tillad alle' giver du dit samtykke til brugen af cookies til dette formål.